Tanácsadás

11 éves telemarketing múltunkból kifolyólag számtalan kampányt vezényeltünk le sikeresen.

Elképzelhető, hogy Önnek nem mi vagyunk a legjobb megoldás, de amennyiben az előzetes beszélgetésekből kölcsönös bizalom esetén vállaljuk, hogy telephelyeinktől távol, esetleg az Ön cégénél is tanácsadói szerepkörben levezénylünk egy projektet. Önnek ez egy biztonságot és időt ad.

Mit tegyünk, ha egy telesales kampányt indítunk? Mi kell egy jól sikerült telemarketing kampányhoz?

Először is fontos, hogy meghatározzuk, hogy mit szeretnénk elérni. Valós eredményeket, vagy csak erre kaptunk megbízást a menedzsmenttől.

Mi a végcél?

  • Ismertség növelés?
  • Piacszűrés?
  • Értékesítés?
  • Értékesítési helyzet kialakítása?
  • Információ továbbítás?

Erre is a legjobb a telemarketing, mert biztosan az üzenet célba talál.

Mekkora bevételt várok tőle az elkövetkező egy évben?

/ Igen a telemarketing hatása sokkal tovább tart mint maga a kampány. Persze az azonnali hatása is jó az elért döntéshozók nagy száma miatt./

folyt. 1. hírlevelünkben. Megrendelés: czerna.szabolcs@marketphone.hu

Miért válasszuk értékesítési csatornának a telemarketinget?

A telemarketing az egyetlen olyan eszköz, ahol célzottan és nagy mennyiségben tudunk információt átadni a döntéshozónak visszacsatolással. Hívjon nyugodtan, vagy küldjön személyes e-mailt, konzultáció keretében számokkal mutatom meg a nyereségességét.

Hogyan ellenőrizhető a telefonos adatfelvétel, vagy a beszélgetés?

Az egyetlen olyan csatorna, ahol utólag is minden beszélgetés végighallgatható. Ez rengeteg piaci információval szolgál, az mellett, hogy a minőséget is állandóan magas szinten tudjuk tartani.

Többször csináltam már telefonos kampányt, de nekem nem jött be. Mit rontottam el?

Egy kampány sikeressége 5 nagyon fontos dolgon áll vagy bukik. A tervezés időszakában mindegyikre kellő hangsúlyt kell fektetni, mert bármelyik részét nem kellően készítjük elő akkor könnyen kidobott pénz lesz belőle eredmény helyett.

Milyen egy jó script?

A jó script vezeti az operátort, de nem nyüzsög szakkifejezésektől és idegen szavaktól. Sokan beleesnek abba a hibába, hogy termékleírást adnak értékesítési script helyett a telefonosok kezébe.

Olcsóbb vagy drágább megoldást válasszak?

Sokan kérdezik, hogy mi a jobb nekik. Alkalmazni 2-3 embert saját cégben, vagy kampány szerűen egy profi csapatra bízni a munkát? 17 éves tapasztalatom az, hogy egy saját alkalmazottal szemben nem tudnak olyan elvárást biztosítani, mint egy szerződés alapján működő céggel. Azt is látni kell, hogy a legtöbb telemarketing cég munkaerő kölcsönzéssel alkalmaz legtöbb esetben diákokat. Az a minőség nem igazán alkalmas egy profi telesales kampány lebonyolítására. Mint mindenhol itt is van üzenete az árnak. Nagyon sokszor a realitások alatti ár drágább lesz, mert az elpazarolt adatbázis és image rombolás után kétszer annyiba kerül majd helyrehozni a hibákat. A piac véges és nem mindegy, hogy milyenek a telefonos megkeresések minősége. Teszteljen és tájékozódjon előtte. Javaslom, hogy látogassa meg a call center, nézze meg és hallgassa meg az operátorokat és csak utána döntsön.
Javaslom továbbá, hogy egy hívásból és költségből a lehető legtöbbet hozzák ki, mert egy újabb megkeresés mindig drágább. Egy konzultációt mindig kérjen az adott cégtől!